نرم افزار

دانلود اندروید استودیو Android Studio (آخرین نسخه – رایگان)

Android Studio یک محیط برنامه نویسی برای پلتفرم اندروید است. نرم افزار اندروید استودیو بر اساس IntelliJ IDEA از JeBrains الهام گرفته شده است، یک IDE عمومی که مجموعه‌ای پیشرفته از ابزارها را برای نوشتن و آزمایش کد در خود جای داده است. اندروید استودیو غنای IntelliJ را با قابلیت‌های مورد نیاز برای توسعه اندروید ترکیب می‌کند. همچنین موتور Gradle را جاسازی می‌کند که وظایف را خودکار می‌کند و امکان یک گردش کار روان‌تر، ساخت‌های سفارشی و سطح انعطاف‌پذیری بالاتر را فراهم می‌کند. حتماً Java Runtime Environment را نصب کنید تا بتوانید از همه آنچه که ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید.

دانلود اندروید استودیو

در واقع Android Studio ، یک محیط توسعه جدید برای اندروید مبتنی بر IntelliJ IDEA است. همانند IntelliJ IDEA و ADT Plugin ، نرم افزار اندروید استودیو نیز یک محیط توسعه حرفه ای را برای کد زنی و عیب یابی اپلیکیشن های اندرویدی فراهم آورده است. این برنامه دارای ویژگی مختلفی از جمله امکان کدنویسی زنده و پویا به همراه مترجم می باشد. عیب یابی برنامه, امکان طراحی به صورت مرحله ای و همچنین امکان نمایش پیش نمایش برنامه از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Android Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

IDE یا همان محیط توسعه «اندروید استودیو» (Android Studio)، توسط گوگل به عنوان محیط رسمی برنامه‌نویسی اندروید معرفی شده است.

اندروید استودیو بر پایه‌ی محیط توسعه‌ی JetBrains IntelliJ IDEA به صورت اختصاصی و رایگان برای توسعه اپلیکیشن‌های اندرویدی سفارشی سازی یا customize شده است.

دانلود اندروید استودیو

حجم : 1.03 گیگابایت

Android Studio چیست

در برنامه‌نویسی اندروید با وجود معرفی محیط رسمی توسعه، امکان استفاده از محیط‌ها و ابزار‌های دیگری هم برای توسعه برنامه اندرویدی وجود دارد، اما بهترین انتخاب در این خصوص، Android Studio است. در نتیجه، دانستن این که اندروید استودیو چیست و چه ویژگی‌ها، امکانات و کاربردهایی را در اختیار برنامه‌نویسان قرار داده است، می‌تواند پاسخگوی سوالات توسعه‌دهندگان در خصوص این IDE بسیار مهم و کلیدی در توسعه اندروید باشد. همچنین، در ادامه این نوشته در کنار پاسخ به سوالاتی نظیر مزایا و معایب اندروید استودیو چیست و بهترین راه برای افزایش سرعت آن، سعی شده است تا مراحل دانلود و نصب این نرم‌افزار گام به گام مورد بررسی قرار گیرد.

4 (3 نفر)

برای دریافت مطالب جدید کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

محمد رحیمی

محمد رحیمی هستم. سعی میکنم در آیرنکس مطالب مفید قرار بدهم. سوالات مربوط به این مطلب را در قسمت نظرات همین مطلب اعلام کنید. سعی میکنم در اسرع وقت به نظرات شما پاسخ بدهم.

2 نظر

  1. سلام آموزش هاتون از طریق اسپات پلیر اجرا میشود یا غیر قفل می باشد

    1. سلام وقت بخیر
      قفل نیستند اما مخصوص استفاده یک نفر هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *